Подобренията на силуета се появяват с началото на глобалната кампания „Feel The Boost“, посветена на въздействието на технологията Boost върху спортната култура. От стартирането ѝ през 2013 г., креативните хора по целия свят избират Boost на всеки две секунди.
adidas представя новите цветове на Ultraboost 19, докато в различни градове креативните хора по света отбелязват представянето и културното въздействие на технологията Boost. Почитателите й са поканени да усетят Boost и да се влюбят отново в чувството, което само тази технология може да предостави.
Новият Ultraboost 19 е продължение на революционния силует, вдъхновен и създаден за новата ера в бягането и фитнеса.
Сам Хенди, VP Design, adidas Running, сподели: „Boost е най-добрата технология, която ползваме за средната част на подметката, която осигурява комфорт и възвръщане на енергията при всякакви условия. Ние продължаваме да подобряваме модела, за да можем да предоставим различни преживявания на различните спортисти. В Ultraboost 19 добавихме 20% повече Boost и създадохме семпла горна конструкция, a технология Torsion дава още повече енергия при всяка крачка. По този начин чувството на увереност, което е възможно само с Boost, не е само физическо, а и емоционално.“
Дизайнерите и хората, разработили моделите на adidas, работят с хиляди спортисти от цял свят , за да могат да преоткрият напълно обувката за бягане. Заедно, те опростиха оригиналния модел на adidas Ultraboost от 17 части до само 4 основни компонента, създавайки по-изчистен силует с по-голяма възвращаемост на енергията за едно ново изживяване. Предимствата на Ultraboost 19 включват:
• По-голяма средна част на подметката с 20% повече Boost, който създава повече енергия с всяка стъпка.
• Новата технология Torsion Spring те изстрелва напред без усилие. Това е резултатът от високотехнологичната конфигурация, която се превръща в обувка, която се движи заедно с бегача.
• 3D рамката на петата поддържа крака стабилен при досег с различните повърхности.
• Primeknit 360 е материя, която изгражда горната част на обувката, приляга по извивките на стъпалото и дава повече комфорт и свобода на движение.
От старта си през 2013 г. Boost не спира да поставя нови стандарти за комфорт и дизайн и да помага на спортисти в различни категории като бягане, баскетбол, тенис, голф, скейтборд и бейзбол. Boost ще продължи да бъде част от най-добрите иновации на adidas, включващи наскоро представения FUTURECRAFT.LOOP - 100% рециклируема обувка.
adidas ще отпразнува влиянието на технологията върху спортната култура с кампанията „Feel the Boost“, която ще продължи да се развива през целия сезон.
Виж повече информация за моделите Ultraboost.