Горди сме да представим и да споделим успехите на нашия собствен бранд за функционално облекло Brille. Марката се наложи като предпочитан лейбъл през последните 10 години, редом до топ световни марки в нашите магазини.
Българският бранд за функционално спортно облекло е част от семейството собствени марки на SPORT DEPOT и носи духа на всички модерни хора, които предпочитат практични и функционални облекла за спорт, туризъм и ежедневие. Избирайки марката, вие подкрепяте българското производство.
С разнообразие от висококачествени продукти за спорт и свободно време като тениски, суитшърти, спортни панталони, анцузи, поларени якета, зимни якета, якета за защита от вятър и дъжд, туристически панталони, текстил за тренировки и безшевни облекла за фитнес и йога, марката Brille е добре позициониранa и се превърна в предпочитана от спортни ентусиасти от различни нива.
В допълнение към широката гама от продукти, Brille се отличава и с ангажимента си към устойчивост и екологичност. Използването на материали с местен произход и производството на продуктите в местни фабрики не само подкрепя местната индустрия, но също така помага за намаляване на въздействието върху околната среда. Пример за екосъобразна колекция са клиновете и бюстиетата от серия WILD OCEAN на Brillе, изработени от материя, в която основно е вложен рециклираният найлон ECONIL.
Една от ключовите точки за продажба на Brille е „дишащото“ термобельо от 100% мериносова вълна. Този продукт предлага перфектната комбинация от топлина и комфорт, защото материята отвежда влагата без загуба на топлина, което го прави идеален за дейности на открито в по-хладно време. Дишащото термобельо на Brille се превърна в тотален бестселър през последните години.
С фокус върху качеството, устойчивостта и екологичността, марката за спортно облекло Brille има потенциала да се открои стабилно на прeнаситения пазар и да продължо все повече да се харесва на потребителите, които търсят висококачествени продукти на добра цена, които отговарят на техните ценности.
Продажбите на Brille стартират по-масово през 2013 година, а през 2022 реализират ръст от над 20 пъти, достигайки над 3 млн. лева.
Марина Иванова и Стоян Николов – екипът, който стои зад успеха на марката
Цялостната стратегия за позиционирането на марката, проектирането и дизайна, както и качеството, вложените технологии и екологичността на продуктите е плод на дългогодишни усилия на екип от професионалисти в SPORT DEPOT.
Очакваме с нетърпение следващите проекти и колекции за предстоящите сезони, с които екипът ни ще изведе марката на следващото ниво.