75-годишната история на Puma e богата на световни рекорди, първи места и постижения в бягането - от Абебе Бикила през Бил Роджърс и Сабрина Мокенхаупт до Юсеин Болт.
В годините това прави марката разпознаваема за бегачите и извиква мотото на компания – Forever Faster („Завинаги по-бързи“). Днес брандът смята, че е време отново да набере скорост и да предизвика промяна от финалите на маратоните до състезанията на местни общности. Puma обнови продуктите си и разработи иновации за бягане. Години проучване и тестове водят до нови линии обувки, между които и Velocity, а общото между тях е авангардната технологична пяна – NITRO.
Ерин Лонгин – глобален директор на направлението за бягане и тренировки в Puma, споделя, че екипът се е заел със задачата да създаде обувки, които да удовлетворят бегачите. „Новите ни обувки се отличават с най-иновативните технологии като пяната NITRO, която им придава лекота и отзивчивост, за да се движат атлетите комфортно и да постигат целите си“, допълва тя.
Новата гама на PUMA Running включва специален дизайн за жените бегачи, част от който е нов калъп на женските стъпала. За Puma не са достатъчни основните отличителни белези на дизайна, марката иска да вземе под внимание формата, прилягането, контура, за да бягат дамите в комфорт.
В допълнение към новите модели за бягане – Velocity и още четири, PUMA Running е решена да запали искрата на промяната и да разпали страстта към спорта за ново поколение бегачи, да ангажира общностите за спорт чрез специално организирани инициативи. В партньорство с Women Win и атлетите на марката Puma дарява на фондации, целящи да насочат и напътстват жени към и в спорта.