Стремим се да представяме на клиентите си богат избор от висококачествени, технологични спортни стоки – облекла, обувки и оборудване, които да удовлетворят техните потребности и предпочитания. Затова обогатяваме своя асортимент и е удоволствие да презентираме най-новата утвърдена световна марка в своето портфолио – Columbia.
За любителите на активния начин на живот тя едва ли има нужда от представяне, но дори те ще се впечатлят от наследството и някои постижения на бранда.
Стъпили на над 80 години история и опит, в Columbia вярват, че допринасят за това прекрасните моменти на открито да са част от живота на всеки. Според бранда просто да оцелееш сред природата не е достатъчно, затова смятат за своя мисия да помагат на хората да се чувстват част от нея, да “виреят” и в студ, и в дъжд, и в пек.
И се възприемат като създател на продукти, които поддържат страстта на запаления по активностите на открито човек към любимите му занимания.
В Columbia се ръководят от убежденията си, че пътят към иновациите е да поставяш всичко под въпрос, да си любопитен и отворен към новото, а продуктите трябва да са технологични, здрави и издръжливи, при това „здраво изпробвани“. Дългата история, постиженията и пазарите показват, че марката върви неотклонно по този път.
Базирана в Портланд, Орегон Columbia Sportswear е сред глобалните лидери в производството на технологични облекло, обувки и екипировка за активности на открито.
Те са тествани в суровия климат на северното тихоокеанското крайбрежие на САЩ, което се превръща за Columbia в своеобразна лаборатория, и отразяват наследството и неукротимия дух на марката.
А той до голяма степен се дължи и на основателката на компанията Герт Бойл.
През 1937 година родителите на Герт – имигранти от нацистка Германия, се установяват в Орегон, придобиват малка фабрика за шапки и я наричат Columbia Hat Company („Калъмбия хет къмпани“). Бизнесът първоначално се ръководи от бащата на Герт Бойл, впоследствие от съпруга ѝ, а след неговата внезапна смърт тя поема ръководството. Ценностите и личността на Герт Бойл превръщат Columbia във водещ бранд в сектора, а легендарният ѝ професионализъм и мотото „Съвършено е, направи го по-добро“, продължават да го ръководят.
Акценти от историята на Columbia през последното десетилетие
2018
Брандът представя Omni-Heat™ 3D. Последната термотехнология на Columbia се отличава с усъвършенствано задържане на топлина и мекота при допир.
2018
Columbia предоставя екипировка и е спонсор на националните отбори по ски свободен стил на САЩ, Канада, Бразилия и Украйна на Олимпиадата в Пьонгчанг, Южна Корея.
2017
Марката пуска революционната към онзи момент линия висококачествена екипировка, създадена и да е ефективна, и с минимално въздействие върху природата.
2016
OutDry™ Extreme: първото облекло на марката с водоустойчив слой отвън и мек, отвеждащ влагата слой отвътре.
2015
Брандът Columbia Sportswear представя "Tested Tough" (“Здраво изпробвани“) като своя нова, глобална платформа.
2014
Cоlumbia e спонсор на американския, канадския и руския отбори по ски свободен стил на Игрите в Сочи.
2014
Технологията TurboDown комбинира Omni-Heat™ синтетичната изолация с естествен пух.
2013
Omni-Freeze™ ZERO печели наградата за екипировка National Geographic Adventure's Gear Of The Year.
2010
Представена е технологията Omni-Heat™ Reflective – тя се основава на малки точки, които отразяват и задържат в дрехата телесната топлина.
Над 80 години след създаването си Columbia може да се похвали, че продуктите ѝ се произвеждат в 17 държави и се продават в 100 страни по света, като има 49 магазина в Съединените щати и общо 7500 служители. Брандът дължи популярността си и лоялността на клиентите на страстта си към природата и активностите на открито, любопитството към новото, иновациите. Убедете се сами!
Продуктите на Columbia ви очакват в магазини SPORT DEPOT и онлайн на www.sportdepot.bg!