Lotto, италианската водеща компания в спортната и развлекателна индустрия за обувки и облекла, поставя акцент върху развитието на сегмента на активния начин на живот с ново позициониране на пазара и нова визуална идентичност.
Повече от 40 години продуктовата иновация, дизайнът и италианската идентичност са основните ценности на стратегическото позициониране на Lotto. Изпълняващите продукти за света на тениса и футбола винаги са били отличителните белези на марката. Непрекъснатото развитие - както от технологична, така и от гледна точка на дизайна - е еднo от основните предимства на марката. Вярно на това вдъхновение, марката Lotto постоянно е синоним на стилистични изследвания и технологични иновации.
Водеща инициатива е активното благосъстояние, активният начин на живот, за да се чувствате добре, докато се забавлявате и спортувате, докато се социализирате. Освен прожекторите, прекомерната конкуренция и тълпите от фенове има и голяма общност, която спортува за здраве. Общност, за която спорта се явява начин за подобряване на живота, тялото, ума и духа - спорт, наречен живот!!
За тази цел, Lotto е разработила Life's - колекция от обувки и дрехи, посветени на тези, които живеят спортно, по лек и забавен начин. Продуктите на Life идват от “know-how” на Lotto и дългогодишен опит в спортния свят. И както винаги, те се характеризират с типичен италиански стил. Материалите и дизайна са за функционалност и ергономичност, а графиките и цветовете съвпадат с най-новите модни тенденции.
Колекцията ще направи своя дебют в магазините и онлайн, от сезон пролет-лято 2018. Двете души на новите линии са: по-спортен - Life's Active - идеален за фитнес и тренировка; другият - Life's Inspired- идеален за отдих, активен живот, удобен за всички случаи.
Стартирането на Life's носи със себе си нова архитектура на марката. Обновена визуална идентичност с лога, преосмислена около неоспоримия двоен диамант "Lotto", отличителният елемент на всички колекции „влиза под шапката“ на марката Lotto: “Lotto Performance” за професионалисти, както и страстни участници в спорта; “Life's” за тези, които предпочитат по-лека спортна дейност, посветена на благосъстоянието, свободното време и неформалния и приятен стил; “Lotto Leggenda”, класически модели, съчетаващи качество и цветове.
Андреа Томат, президент на Lotto, коментира:: "Lotto" винаги е бил синоним на спорта и днес е развиваща се марка, не само в сегмента на начина на живот. Това е едно много взискателно пътуване, започнало зад кулисите преди година и половина, в което всички вярваме. Ще обясня проекта с една дума: "Sportivamente", думата обобщава в перфектен баланс, отдаденост и забавление, жертва и страст, всичко, което откриваме в спорта и още повече. Прост, но богат израз, който отразява естеството на нашия бизнес: страст към спорта, ангажираността, радостта от живота, италианската идентичност и удоволствието за продуктите, които правим. Ето защо Sportivamente е новият “Lotto” който дава резултат".
Продукти с марката Lotto се предлагат във всички магазини SPORT DEPOT, както и онлайн на www.sportdepot.bg.