Любимите технологични брандове за OUTDOOR екипировка

Предоставяйки качествена екипировка, брандовете за OUTDOOR спортове вдъхновяват хората да преоткриват света, да опознават нови култури, да се предизвикват и да успяват. Компаниите предлагат леки дрехи, удобни обувки и качествени аксесоари, така че всеки желаещ да се докосне до красотата на природата без притеснения. Продуктите са подходящи за практикуване на различни спортове, както и за екстремни преживявания на открито. Най-отличителни са имената на COLUMBIA, THE NORTH FACE, TIMBERLAND, NAPAPIJRI, PATAGONIA и други. Днес разказваме как тези компании са се родили и превърнали в това, което са днес.


COLUMBIA е глобална марка за дрехи на открито, която изработва екипировка за активен начин на живот, подсилена с водещи в индустрията технологии. Продуктите отразяват северозападното тихоокеанско наследство и несломим дух на бранда, базиран в Портланд, Орегон.
Историята на компанията започва през 1937 г., когато родителите на Герт Бойл бягат от нацистка Германия и се установяват в Портланд, където купуват малък производител на шапки, наричайки го Columbia Hat Company. Бизнесът преминава от родителите на Герт към нейния съпруг, а след това и към нея самата, която за една нощ се превръща от домакиня в изпълнителен директор след внезапната смърт на съпруга си. Нейната фраза „Перфектно е. Сега го направете по-добре“ живее и до днес в компанията.
От COLUMBIA са запалени по природата, колкото и феновете им. Горди са, че качественото им оборудване е достъпно по целия свят, а те са базирани именно в тихоокеанския северозапад – в интересен природен регион, където буйни гори, заснежени планини, скалисто крайбрежие и широко открити пространства се срещат.
Сред най-отличителните на бранда са леките и непромокаеми якета и ветровки, удобни и мултифункционални панталони, туристическите обувки и сандали.


Брандът THE NORTH FACE вярва, че опознаването на нови места има силата да ни променя, да ни предизвиква и да ни помага да виждаме света с нова перспектива. Дали ще опознаваш градината си или Хималаите, няма значение, важно е желанието за изучаване на всяко интересно кътче.
Историята започва през 1966 г., когато млад алпинист на име Дъг Томпкинс използва спестяванията си, за да отвори скромен магазин в Сан Франциско, който скоро се превръща в културен търговски пункт, посещаван от американски катерачи, прекосили Йосемити.
През годините създават различни серии облекла – дишащи връхни дрехи, подходящи за всякакви условия, функционални облекла, позволяващи на хората да стигнат по-далеч, ултра лека линия дрехи за бягане и алпинизъм.
Най-иновативната технология на бранда е от 2021 г. и е в обувките за планинско бягане VECTIV™. Тествана от спортисти и доказана в лаборатория, технологията е проектирана да максимизира енергията по планинската пътека.
Водещи в продуктовата гама на бранда са туристически панталони, изработени от дишаща, ветроустойчива и водоустойчива материя, туристически обувки с омекотяваща стелка и здрава подметка и раниците, поставили началото на познатото днес „Пътуване с раница“.


Продуктите на TIMBERLAND са замислени и изработени за хора, изискващи качество и удобство, независимо дали са на работа или се разхождат по градски улици и горски пътеки. Не е чудно, че обувките на американската марка, превърнали се в нейна емблема, са вечно на мода.
Началото е поставено от Нейтън Шварц и синовете му през 1952г. в Бостън. През 1973г. представят първите по рода си непромокаеми кожени ботуши. Те са съчетание от първокачествен жълт набук, дебела гумена подметка и невиждана майсторска изработка. Жълтият ботуш се превръща мигновено в класика. Той е наречен „Timberland”.
Обувката поставя нови стандарти в обувната индустрия, първоначално е създадена с единствената идея да бъде функционална и непромокаема, но с годините се превръща в модна тенденция, като завладява световните пазари.
Новите колекции обувки и облекла са направени от възобновяеми, органични и рециклирани материали, което позволява на хората по цял свят да се наслаждават на природата и винаги да изглеждат страхотно. Любими на поколения фенове са класическият жълт ботуш, обувки за преходи и ежедневие, качествени сандали и удобно и леко облекло.


Приключението, наречено NAPAPIJRI, започва през 1987 г., водено от италиански производител на пътни чанти. Първият продукт, чантата Bering, обединява ярки цветове и смели лога, а норвежкият флаг символизира връзката с полярното. По-късно брандът разширява дейността си и обръща поглед към връхните дрехи като превръща анорака в позната гледка в градска среда. Със своята смелост да комбинира иновативни материали и усещането си за внимание към индивидуалния стил, компанията представя изцяло нова интерпретация на техническото облекло с примеси на небрежен всекидневен стил. От бранда вярват, че устойчивостта е най-модерната креативност, вдъхновяваща нови идеи, пътища и иновации.
Да търсиш красотата и да я откриваш е мотото на компанията, която подкрепя пътешествениците в приключенията им, предоставяйки качество и удобство, независимо дали търсят облекло, обувки или аксесоари.


PATAGONIA – основана през 1973г. в Калифорния от Ивон Шоунард, който винаги е бил фен на спортовете на открито, независимо дали става въпрос за покоряване на планински върхове или сърфиране. Неговото отношение и възглед за живота са използвани за формулиране на мисията на компанията. Страхотният дизайн среща отличната функционалност, това кара почитателите на марката да се чувстват еднакво добре в планината, в града или когато излизат с приятели.
PATAGONIA произвежда облекла за спортове на открито и има подчертано отношение към околната среда и нейното опазване. Използва 100% органично отглеждан памук, както и рециклирана пластмаса за производството на своите продукти, чието качеството е признато в световен мащаб. Ниският въглероден отпечатък, както даренията всяка година на организации за опазване на околната среда прави бранда социално отговорен.
Американската марка се гордее с успешното си производство на висококачествени продукти. Клиентите могат да съхраняват облеклата с години, без да показват забележими признаци на износване, което не само спестява природни ресурси, но и намалява количеството генерирани отпадъци. В резултат на това PATAGONIA продължава да работи с особено дълготрайни тъкани, за да произвежда най-добрите висококачествени продукти с първокласно покритие.

 




Всичко необходимо за планинско приключение, разходка, опознаване на нови хоризонти и всякакви спортове, можеш да откриеш от марките в SPORT DEPOT.