Брандът Napapijri съчетава в продуктите си качество, технологии, екологичност. Затова SPORT DEPOT допълни своя асортимент с модели облекла на популярната марка, които можеш да откриеш онлайн на sportdepot.bg. Eмблематични, иновативни и креативни, всички те разказват нейната история, пресъздават философията ѝ и са готови да поемат с теб към следващото пътешествие – към природата, в града… както разказва историята на бранда.
История на кръстопътища
Пътешествието на Napapijri
Марката Napapijri се появява през 1987 година под сянката на най-високия връх в Европа – Монблан. Италиански производител на пътни чанти дава ново значение на облеклото за туризъм, като комбинира иновативни материали и отделя нужното внимание на стила. Брандът е вдъхновен от копнението и удовлетворението от експедициите от последното столетие и откривателите и пътешествениците, които превръщат живота си в уникално приключение.
Първият продукт на марката е емблематичната чанта Bering, която представя това послание на бранда и се превръща в неин символ.
Италиански бранд с нещо като финландско име и норвежки флаг за знак, от самото начало Napapijri пътешества, дефинира новото, надскача граници по пътя на своето неочаквано приключение, потапящо се в красотата на природата и креативността.
От полюсите към града
Емблематичното пътешествие
Еволюцията на марката към силно присъствие в света на качественото и функционално облекло за ежедневието и свободното време е филтрирана чрез създаването на продукти, които успешно пресъздават философията на Napapijri. Брандът се вдъхновява от пейзажите, които природата е нарисувала на полюсите, за създаването на два от своите най-популярни модела, като Skidoo и Rainforest превръщат анорака в позната гледка в града.
Бъдещото настояще
Изследване, мода, иновация
Всяка кампания и всеки продукт е обвързан с бъдещето. Здраво стъпили на своето минало и наследство, от Napapijri гледат с оптимизъм в бъдещето към нови възможности, форми и иновации.
А доказателство за това са и стъпките за устойчива мода, които брандът следва.
Бъдещото настояще
Изследване, мода, иновация
Всяка кампания и всеки продукт е обвързан с бъдещето. Здраво стъпили на своето минало и наследство, от Napapijri гледат с оптимизъм в бъдещето към нови възможности, форми и иновации.
В Napapijri вярват, че устойчивата мода дава нови възможности за творческо начало и вдъхновява идеи и иновации, за да срещне интересите на потребителя и на света.
Тази философия е вплетена в продуктите на марката, а визията ѝ е да работи с общност от хора, обединени от различията и осланящи се на надеждата, че има и по-добър начин.
Без пух и кожа
През 2015 година от бранда предприемат решителна стъпка и спират използването на кожа и пух в своите продукти. Създават своята изолация Thermo-Fibre, която е лека, топла, бързосъхнеща и в нея не са вложени никакви материали от животински произход.
Проследимост
Компанията, която стои зад бранда Napapijri, публикува карти за проследимост по веригата на доставки. Това е направено с вярата, че чрез именно така може да работи и да създава продуктите си по етичен и устойчив начин.
Памукът
Изборът за бъдещето означава и подбор на суровините за продуктите. Това ще рече тъкани, които могат да помогнат за намаляване на въздействието върху околната среда. Памукът в продуктите на Napapijri се отглежда съобразно признати стандарти за сертифициране, за да се насърчат най-добрите практики за отглеждане на суровината.