Обувки, облекла и аксесоари GUESS - винаги можеш да ги познаеш

Ако искаш да създадеш изключителен моден бранд, трябва да комбинираш блясъка на Холивуд с естествения френски шик. Това правят братята Марчиано преди повече от 40 години, когато основават GUESS. От тогава марката израства – от производство на дънки до световен бранд за ежедневно облекло, който благодарение на секси и вдъхновяващи реклами се превръща в икона.

Днес GUESS има повече от 1500 магазина по света и предлага колекции за мъже, жени и деца, както и богат асортимент от аксесоари – от бижутерия, селекция аромати, часовници до обувки и чанти.

Историята започва през 1981 г. След като отиват на семейна ваканция в Лос Анжелис, четиримата братя Марчиано се влюбват в града и решават да го превърнат в свой дом. А името на марката им се предлага от рекламен слоган, който виждат ежедневно на път за работа: „Познай какво има в нашия Биг Мак?“. Въпросът остава в съзнанието им и дава име на централата им, намираща се на същата улица, както и билбордът.

И понеже харесват американския стил Марчиано дръзко избират местните дънки за своя пробив: тяхната интерпретация е с кройка по тялото и нетипично обработена по това време материя и се нарича Marilyn Jean.

Братята отхвърлят потенциалния местен скептицизъм към творението на френските джентълмени, захванали се с типично американски продукт. И изпращат дънките с написана на ръка бележка до избрани универсални магазини. От „Блумингдейлс“ харесват модела и поръчват 24 чифта. Уникалният стил и секси кройката ги продават за няколко часа.

През първата си година GUESS влиза във всеки голям универсален магазин в САЩ, включително Bergdorf Goodman, Bonwit Teller, Neiman Marcus и Saks Fifth Avenue. В началото на 80-те дънките се възприемат като работно облекло, а GUESS ги превръща в модна дреха чрез иновативен дизайн и игриво отношение. 

Марката се утвърждава и чрез логото, което безспорно му подхожда и е идея на създателите му. Освен стил, в него има и символика в различни елементи.

След това идва и рекламата. Тя е идея на най-младия от братята - Пол Марчиано, и е толкова ясно очертана в съзнанието му, че няма нужда от агенция.

Кампаниите на бранда улавят привлекателността на класическия Холивуд, но включват млади жени, които определят провокативния дух на GUESS. Първият модел Guess Girl е неизвестната французойка Естел Лефебюр, но други след това са доста по-известни като Клаудия Шифър, Каре Отис, Ева Херцигова, Летиция Каста, Наоми Кембъл. 

40 години по-късно GUESS предлага широка гама от облекла и обувки в различни колекции. Но във всяка дреха е запазен стилът и игривостта, превърнали GUESS  в икона.

В магазини SPORT DEPOT  в София, Пловдив и Варна и онлайн на sportdepot.bg можеш да намериш удобни облекла, обувки и аксесоари на бранда в спортен стил, отличаващи се с….GUESS щрихи.