Брандът Calvin Klein е синоним на стил, съчетаващ семпла изтънченост, градска естетика и изисканост. С естествен афинитет към изчистените силуети и модерна чувствителност, гамата на Calvin Klein въплъщава грация, но не прави компромис с безгрижния комфорт.
CALVIN KLEIN PERFORMANCE В SPORT DEPOT
Клиентите на SPORT DEPOT вече могат да открият актуални предложения от новата колекция Calvin Klein Performance в нашите магазини и онлайн на sportdepot.bg. В тази селекция марката предлага модерно и функционално облекло за тези, които предпочитат активния начин на живот и търсят нови преживявания. Продуктите са изработени от високотехнологични материи, които съчетават оптимално прилягане икомфорт, а целта е да подпомогнат всеки да даде максимума от себе си.
CALVIN KLEIN: КАК СЕ КРОИ УСПЕХЪТ
Имиджът на бранда и популярността на облеклата говорят сами по себе си днес, но зад тях стоят идеи, креативност и десетилетия опит.
С(т)илно начало
Келвин Клайн и неговият приятел Бари Шуорц влизат в бизнеса с 10 000 долара, които последният е спестил. През 1968 година двамата отварят магазин за дамски палта в хотел в Ню Йорк. Връхните дрехи са със семпъл дизайн, модерни и функционални, привличат погледи и клиенти. На следващата година Келвин Клайн се появява на корицата на модното списание Vogue („Вог“) и това поставя своеобразно начало на възхода на марката.
Повече и повече
През 70-те години брандът стартира колекции бельо, сака и спортно облекло, шалове очила и обувки, а наред с дамските започва да предлага и мъжки дрехи. Келвин Клайн печели три поредни години наградата на американските модни критици, а годишният оборот на компанията достига десетки милиони долари благодарение освен на богатия асортимент и на силни рекламни кампании.
Дънките Calvin Klein и бумът на пазара
70-те са и десетилетието, в което дънките Calvin Klein правят зашеметяващ дебют на пазара. В първата седмица от пускането им са продадени 200 000 чифта, а логото, принтирано върху единия джоб на дънките, създава тенденция, следвана и от други брандове. Междувременно марката лансира и козметика и парфюми, като развитието в тази посока започва години по-късно. През 80-те дънките Calvin Klein придобиват още по-голяма популярност, а пуснатите линии бельо генерират приходи от десетки милиони годишно.
Рекламата провокира
Успехите на бранда освен на продуктовата гама, се дължи до известна степен и на провокативна реклама. Както и на известни личности - лица на Calvin Klein.
Един от тях е Марк Уолбърг, който през 90-те жъне успехи на сцената като певец. Рекламен клип на дамското бельо с младата Брук Шийлдс пък става изключително популярен, а според някои и скандален, и е обект на спорове не само в Щатите, но и в други страни по света.
Сред другите световноизвестни лица на бранда в последните години на 20-и век са моделите Кейт Мос и Кристи Търлингтън. Но рекламата далеч не е всичко, доказват го наградите на марката и Келвин Клайн, който през 1993 година е отличен като най-добрия американски дизайнер.
Собственикът се променя, стилът остава
През 1999 година компанията е обявена за продажба, а през 2003 година е придобита от Phillips Van Heusen Corp – корпорация с над 135 години история, в чието портфолио Calvin Klein се нарежда до брандовете Tommy Hilfiger, Van Heusen, ARROW, Warner’s и Olga.
В първите години след продажбата Келвин Клайн продължава да ръководи творческите дейности, а впоследствие се оттегля. Близо 15 години, след като Calvin Klein е придобита от PVHC, популярността ѝ е огромна – нейни продукти се предлагат в над 110 страни по света, а продажбите са за милиарди.
И през тези години брандът запазва вкуса към силни рекламни кампании, в чийто кадри блестят Джъстин Бийбър, Кендъл Дженър, Зоуи Салдана, Ева Мендес и други. Но успехите са неизменни, защото марката не изневерява на познатия стил, в който водещ е комфортът.
И едно от доказателствата за това е серията Calvin Klein Performance, предлагаща решения в облеклото за активния начин на живот. Преоткрий своя стил и естетика, облечи емблематичното удобство!