SPORT DEPOT открива нов магазин в мол „Марково Тепе“, Пловдив

На 28.10 (петък) SPORT DEPOT открива нов магазин в мол „Марково Тепе“ в Пловдив. Магазинът е с изцяло обновена визия и концепция, с площ от 605 кв. м и се намира на етаж 1 на търговския център. Той е 22-рият от веригата за спортни стоки SPORT DEPOT.

Клиентите на SPORT DEPOT ще имат голям избор от премиум марки като adidas, Nike, Reebok, Puma, Lotto, Champion, немските марки за туристическа и градска екипировка Jack Wolfskin и Lowa, италианската марка за обувки GriSport. Любимите марки Roxy и Quiksilver, предлагащи продукти както за градски условия, така и за зимни спортове, също ще бъдат част от портфолиото на магазин SPORT DEPOT в „Марково Тепе“. 

Специализирани сектори за спортни облекла и обувки, туристически облекла, обувки и раници, аксесоари за тренировка и фитнес, както и детски сектор ще предложат на клиентите улеснение и удобство при избора и удоволствие от пазаруването.


За „Марково Тепе мол“

„Марково Тепе мол“ е с обща разгърната застроена площ от 56 000 кв. м. и отдаваема търговска площ от 21 000 кв. м. В обекта ще влязат чуждестранни и български марки, сред които Terranova, LC Waikiki, CCC, Tom Tailor, Guess, Liu Jo, Clarks, Geox, Carducci, Original Marines, Yves Rocher и др. Те ще бъдат разположени на четири надземни нива заедно с детски център, фитнес зала, супермаркет, сладкарница и зона за бързо хранене. 

В „Марково тепе мол“ ще бъде и първото в Пловдив заведение от софийската верига пицарии "Виктория". В града се завръща и кино „Арена“, което ще отвори третата си IMAX зала в страната, след закриването на местното кино "Арена Фламинго" на бул. "Шести септември" през 2014 г. 

Търговският център ще има и подземен паркинг, разположен също на четири нива, с близо 600 паркоместа, като се предвижда и изграждането на открит паркинг. „Миксът от наематели на мол „Марково тепе“ е прецизно подбран, така че всеки посетител на мола да остане доволен, без значение дали той иска да се отдаде на шопинг, спорт, забавления, или има нужда да напазарува за дома“, посочва Нина Николова, която е мениджър „Управление на активи“ в търговския център.