В най-голямото световно бягане с кауза се включиха 161 892 участници от 192 националности
Българската верига за спортни стоки SPORT DEPOT беше партньор на глобалната инициатива Wings for Life World Run. В събитието се включиха 161 892 участници от 192 националности, които стартираха в 165 страни в целия свят.
На 8 май в Борисовата градина в София се събраха стотици ентусиасти, готови да подкрепят мисията на фондация Wings for Life – гръбначните увреждания да станат напълно лечими. Българските бегачи стартираха едновременно с добротворци от целия свят, за да дадат крила за живот на хора, претърпели гръбначно-мозъчни травми. Заради уникалния формат на състезанието и благодарение на специално създаденото за събитието приложение Wings for Life World Run App, в бягането можеше да участва всеки, независимо къде в България и по света се намира.
И тази година известни личности и спортисти подкрепиха събитието и бягаха на Wings for Life World Run. Рекордьорът в планинското бягане Кирил Николов – Дизела, водещият Део, капитанът на най-голямата бегаческа общност в София Adidas Runners – Надя Младенова, парапланеристът Веселин Овчаров, кайт-сърфистът Никола Абаджиев и олимпийската надежда във високия скок – Тихомир Иванов застанаха с лицата си зад каузата уврежданията на гръбначния мозък да станат лечими.
Специално за инициативата Wings for Life World Run 2022 веригата за спортни стоки SPORT DEPOT организира игра, в която всеки участвал в инициативата има шанс да спечели технологични обувки за бягане по избор. Играта е активна до полунощ на 11 май 2022 г., а единственото условие е участвалите да регистрират своя стартов номер и да се включат в томболата.
Специален жест от SPORT DEPOT към всички бегачи в Борисова градина бяха ваучерите с еднократна отстъпка, които участниците получиха като подарък при регистрацията. Te могат да бъдат използвани до един месец след събитието и са валидни за всички физически обекти, както и за онлайн магазина на SPORT DEPOT.
„Щастливи сме, че отново партнирахме на инициативата Wings for Life World Run. Участвахме с разнообразни активности по време на събитието, а наши служители бягаха за каузата. За екипа на SPORT DEPOT е истинско удовлетворение да подкрепи събитие с толкова значима и глобална мисия, каквато е тази уврежданията на гръбначния мозък да станат лечими.“, сподели Иво Тодоров, маркетинг директор на SPORT DEPOT.